Aiii!

M: Tahtsin seda tegelikult eelmises postituses kirjutada, kuid läks meelest.
Käisime Rolandiga ujumas ükspäev ja juhtus selline asi, et ma sain kõrvetada mingilt molluskilt, mis vees hulpis. Kuna nad on läbipaistvad, siis on neid praktiliselt võimatu märgata. Ja kuhu kohta ma kõrvetada sain.. See kole elukas ujus mulle mingitmoodi otse püksi, seega.. Oli väga valus ja üsnagi ebameeldiv. Jättis mulle mälestuseks armid kah. Samas rannas ujus veel väga väga palju inimesi, kuid mina olin see õnnelik kes oli ohver :D.
Ostsime ujumisprillid, sest see veealune maailm siin on päris huvitav. Nägime palju palju meritähti ning kui pimedaks läheb, siis tulevad krabid randa. Käisime öösel taskulambiga mööda kallast neid otsimas, iga paari sammu tagant siblisid vees suured krabid. Mis oli muidugi natuke jube ka, sest peale neile küll astuda ei tahaks.

image

image

image

Lisa kommentaar