Vulkaan Etna ja muud jutud

Selline päikesepaisteline vaade avanes meie rõdult:

IMG_0085

IMG_0086

IMG_0087

Meil oli kaks kindlat plaani: külastada Etna vulkaani ja korralikku suurt toidupoodi.

Kuid enne kõikide plaanide elluviimist oli vaja midagi süüa. Loomulikult proovisime me taaskord cannolit (kõikidest kohtades tehakse seda nii erinevalt). Igalpool pakutakse palju võileibu, paninisid, saiakesi. Pugisime iga päev mingeid erinevaid kohalikke võileibu ja pizzasid, et pärast saaks oiata sellest nisu söömisest. Samuti ei möödunud mul  ühtegi päeva ilma gelatota, paar kilo sai juurde võetud mõnuga 😀 .

Kõhud punnis võtsime suuna Etnale. Kaugelt oli juba näha seda võimast vulkaani, suitses ka kergelt. Etna on tegevvulkaan Sitsiilia idaranniku lähedal, Euroopa kõrgeim vulkaan ja üks aktiivsemaid vulkaane maailmas. Autoga saab sinna jalamile sõita ja parklasse jätta. Juba sealt jalamilt on vaade võimas, kuigi tol päeval oli sudu ning linna polnud eriti näha. Päris tippu me ei läinud, kuna meil polnud vajalikke jalanõusid, seal oli üpris jahe (tipus oleks veel külmem olnud) ning kui tahta sinna selle tõstukimoodi asjaga sõita, siis see maksis vist näkku umbes 65euri, seega jäime täitsa rahule seal allpool olekuga 🙂 .

IMG_0089

IMG_0094

IMG_0095

IMG_0097

IMG_0098

IMG_0099

IMG_0103

IMG_0105

12243991_10201110318397484_1502522300_n

Nautisime seda seal mõned tunnid, ostsime suveniire ja jalutasime igalpool ringi. Lõpuks saime ka poodi, et osta midagi normaalset süüa peale võikude ja pizzade :-D, ostsime sealt hunniku värsket salatit, tuunikala, värskeid puuvilju ja paar pudelit veini. Seal oli puuvilju, mida ma pole kunagi saanud maitsta, proovisin kaktusvilja ning vanadest headest tuttavatest valisin mandariine. APPI ma pole kunagi saanud nii häid mandariine, jummm. Kaktusvilju võtsin kaks korralikku jurakat, ja kuna ma ei paki praktiliselt mitte kunagi puuvilju kilekotti, siis ei teinud ma seda ka tookord. Kui lõpuks maksma läksime, siis müüa vaatas mind nii imeliku näoga ja vaevu puudutas mu kaktusvilju, ma ei saanud aru, et miks ta nii imelikult käitub. Arvasin, et äkki ei taha oma mustade kätega mu puuvilju katsuda. Poest lahkudes hakkasin tunda kätes valusaid pinde ning mõlemad käed ja kõik sõrmed ja küljed tulitasid jubedalt. Siis sain aru, et kaktusvilja nimi on õigustatud :-D, nimelt on selle puuvilja peal täpikesed ja need täpikesed on pisikesed ogad, mis ma omale kätte olin mudinud katsudes, patsutades ja nuusutades erinevaid vilju.

IMG_0108

IMG_0122

IMG_0591

Maitse on väga lääge ja imal, sees on palju seemneid, niiet seda viljaliha peab lutsutama ning koor torgib :-D, võib-olla sõin ma seda kuidagi valesti, kuid enam uuesti küll ei ostaks.

Õhtul külastasime linnakest nimega Taormina, päike hakkas just loojuma ning sinna linna mu süda vist jäigi 🙂 .

IMG_0110

IMG_0542

IMG_0113

IMG_0114

IMG_0115

IMG_0117

Hostelisse jõudsime taaskord öösel. Degusteerisime veidi erinevaid veine ja nautisime värske kraami söömist. Hommikul pidime vara ärkama, kuna tahtsime auto lõunaks tagasi Palermosse toimetada ning suunduda oma viimasesse ööbimiskohta Sitsiilias.

Lisa kommentaar

