Kes otsib, sellel läheb kaua aega

Viimasest postitusest on juba tükk aega möödas, nüüd on midagi natuke kirjutada ka.

Meie eelmine nädal möödus päeval töö otsimisega ning õhtuti trenni tegemisega. Paar hommikut vedasime end veel Aussi Jobsi, kuid seal, nagu mainitud, liiguvad pigem maatööd. Ei ole meil traktoritega ega hobustega kogemusi. Käisime õnne otsimas Belmont Avenuel, kuna see koht on tööbüroosid täis. Nagu ikka, andsime cv-sid, täitsime pabereid, rääkisime töövahendajatega, kuid tulutult. Ma ei tea kas asi on selles, et tööd hetkel reaalselt eriti pole või me oleme liiga noored ning töökogemust napib. Igaljuhul ei võtnud meiega keegi ühendust.

Eestlane, kellega me siin koos elame(Siim), rääkis oma ülemusega, et ehk on neil töötajaid juurde vaja. Aga sinna lattu tööle saamine käib läbi vahendaja ning see vahendaja on üks laisk mutike. Roland helistas talle esimesel nädalal kui me Perthi tulime. Ainuke asi mis ta tahtis, et see naine saadaks talle edasise informatsiooni meilile. Telefonis ütles, et kohe saadab, hetkel on kiire ning siuke olukord kestis paar päeva. Roland pommitas teda smsidega, kõnedega ning meilidega iga päev, kuni lõpuks see mutike saatis vastuse. Nonii, meilis oli kirjas, et ta peab mingid registreerimised ja muud asjad netis ära tegema ning siis  aja kokku leppima, kunas ta saaks kontorisse minna. Helistamine kestis jälle mitu päeva, sest Beverly(mutikese nimi) ei vastanud telefonile ega ka smsidele. Roland otsustas, et läheb kontorisse lihtsalt kohale, et ehk Beverly saab siis aru, et ta tahaks võimalikult ruttu tööle asuda, aeg on ju raha. Kontoris võttis teda vastu mingi muu naine, kes ütles et Beverlyl on hetkel kiire ning ta võtab sinuga ise ühendust esmaspäeval. Jõudis kätte esmaspäev ja nagu ikka ei tulnud temalt mingit kõnet. Taaskord pommitas Roland teda kõnede ja smsidega, kui lõpuks saabus vastus, et tule kolmapäeval kontorisse. Jõudis kätte kolmapäev ning Roland läks kontorisse, kus ta sai paberihunniku ning mingid juhised, et ta peab jälle netis midagi ära täitma ning taaskord tagasi minema neljapäeval. See kogu asjaajamine on üks suur peavalu ning teeb vihaseks, sest tal ei ole reaalselt kiire seal kontoris. See paarisaja kilone naine ajab teistega juttu, teeb ebavajalikke asju ning hoolitseb oma poja lõunate eest, kes töötab samas kohas, kuhu Roland tööle saab(kunagi). Tüüpilised austraallased, leiavad sada vabandust, et miks mitte asju ajada kohe. Aga vähemalt asi liigub nüüd natukenegi ning ma loodan, et Rolandil on esmaspäeval ehk esimene tööpäev, kuid eks näis.

Eelmisel reedel juhtus ka õnneks midagi üsna positiivset. Meil oli arvutis parasjagu The Job Shopi kodulehekülg lahti, kui Roland nägi seal ühte töökuulutust. Juustutehasesse otsiti kahte tüdrukut juurde, sest pakkimisel oleks abikäsi vaja. Kuna nõudmised olid, et peab töötama vähemalt 6 kuud, rääkima soravat inglise keelt ning eelistatakse kui on pakkija kogemust, siis mul loota polnud suurt midagi, kuid Roland saatis niiöelda igaksjuhuk ikkagi neile mu cv. Umbes tunni aja pärast sain sealt büroost kõne, aga kuna ma saan töötada vaid 3 kuud(sellest hiljem), siis büroost öeldi mulle, et nad saadavad ikkagi mu cv sinna, kuid et ma ootama ning lootma ei jääks. See oli esimene pakkumine, mis ma sain selle kahe nädala jooksul ning miski kuskil ütles, et ega neid pakkumisi rohkem ei tule ka :D. Otsisin selle firma kodulehekülje ülesse ning otustasin, et kirjutan neile ilusa ja pika kirja, miks nad peaksid mind palkama, kuigi mul pole kogemust, ma ei saa töötada pool aastat ning mu emakeel pole inglise keel. Taaskord mõne tunni möödudes sain kõne, seekord juba sealt firmast ning mind kutsuti esmaspäeval tööintervjuule. Võin vabalt öelda, et peale seda kõnet olin kõige õnnelikum inimene maailmas :D. Nädalavahetus läks ruttu, jalutasime Kings Park’is ning olime niisama mõnusad. Kuna ma olen teada-tuntud pabistaja, siis esmaspäeva hommikul ärgates oli juba väike pabin sees, mis kasvas iga tunniga, sest intervjuu oli alles pool neli. Meil on siin lähedal üks park nimega Queen’s Garden(kuninganna aed), mis on nagu mingi imeline roheline salapaik keset linna, täis parte, pelikane ja muid tiivulisi. Läksin mõned tunnid enne intervjuud sinna, sest ma tahtsin kõvasti inglisekeeles rääkida ja harjutada, ilma et mind keegi imelikult vaataks. Istusin pargipingil ja rääkisin partidele oma töökogemustest ja oskustest.

Kontoris võttis mind vastu kipsis jalaga Anthony, kes on selle firma mänedzer. Intervjuu läks üsna hästi, kuigi ma ei saanud kõigest 100% aru mis ta rääkis, siis seda ta mu näost küll välja lugeda ei saanud. Ta ütles, et neil on veel paar inimest, kellega nad tahavad rääkida ning hiljemalt kolmapäevaks saan teada, mis olukord on. Täna hommikul saingi temalt kõne, et ma olen Blue Cow Cheese Company uus liige ning homme on mu esimene tööpäev. OI kui õnnelik ma olen!!

Tööst tean niipalju, et ma töötan ruumis, kus on vaid 3 kraadi sooja, niiet põhimõtteliselt töötaks nagu Eestis :D. Algus on kell 7 hommikul ning lõpp kuskil 4 või 5, seega töötunde tuleb okeilt ja raha on ka okei. Ja rohkem ma suurt midagi ei teagi.

Oli enne juttu, et saan töötada ainult 3 kuud, sest me tuleme juuli alguseks tagasi Eestisse, kuna otsustasin oma haridusteed kõrgkoolis jätkata ning sellega kaasneb paberimajandus, mida ma ei saa läbi interneti ajada ja lisaks on Rolandil ka ülikooli asjad pooleli.

Rohkem lugusid pole hetkel kirjutada, uued muljed peale meie esimesi tööpäevi.

Image

Image

Kings Park:

Image

Image

Image

Sooja kevade algust Eestimaale!

2 thoughts on “Kes otsib, sellel läheb kaua aega

  1. Siin on päeviti -10 kraadi ja õhtul veelgi rohkem külmakraadi…ei tasu mainidagi, et lumi on jätkuvalt maas ja lubati juurdegi. Kevad on veel kaugel, kaugel..kurat, teil ikka veab seal soojal maal.

Lisa kommentaar

