Elamine Dunsborough Beachhouse hostelis.

R:

Meie tuba:

Ja selle “luksuse” eest peame maksma nädalas 180$ näkku. Lisaks peab iga liigutuse eest veel maksma. Internet nädalaks on 30$(õnneks meil on oma mobiilne internet), masinatäie pesu pesemine 3$, piljardimäng 2$, kohvi espressomasinast 3$, rattalaenutus 15$ jne. Pole veel midagi tasulist kasutanud, aga pesu peab küll millalgi pesema. Samas kui me poleks siin, siis meil poleks hetkel tööd. Ja õnneks on meil tunnipalk päris hea: 19,8$/h. Kuna palgapäev on neljapäeviti, siis saime ka juba oma esimese palga esmaspäeva ja teisipäev eest(kolmapäeval oli äikesetorm ja siis on ohtlik olla seal traatide vahel, saadeti koju tagasi) ja see palk juba katab 2 nädala majutuse+natuke pealegi. Kõik on küll kallis, aga kui töökoht on olemas, siis pole enam mingit probleemi rahaga välja tulla. Näiteks siin saan ma tunnipalga eest kuskil 12 liitrit bensiini(maksud maha arvestatud), Eestis ei saanud tunni aja töö eest kahte liitritki.

Dunsborough on väike, rahulik ja üsna kena koht, aga mingit erilist muljet ka samas ei jäta.Kuid kui siit hakata põhja poole minema, siis läheb loodus väga ilusaks. Siin on keset metsi ja mägesid ookeani ääres mõnusad puhkamiskohad tehtud. Tavaliselt on seal väike kena liivarand, lauad pinkidega, tasuta gaasigrillid(viskad liha peale, vajutad nuppu ja kõik), matkarajad, WC-majad koos duššidega ja kõik on korras, ilus. Kui nädalavahetusel on ilus ilm, siis läheme Merkaga grillima ühte nendest kohtadest :).

Ronisime ühes sellises kohas mööda rada mäe otsa, kus on vaalavaatluse jaoks pink ja väga väga ilus vaade. Kahjuks mul sai telefonil aku otsa ja viimase pildi jõudsin teha alles siis, kui just ronima hakkasime, aga asi seegi.

Kõrgemal oli tegelt vaade 10x parem veel 🙂

Aga tulles tagasi hosteli juurde, siis meie ukse ees elab selline lahe ämblik(Spiny, Christmas spider, Jewel spide
r):

Pole eriti suur ja mürgine, aga tal on lahedad teravad ja tugevad ogad. Me oleme mujal Dunsborough’s ka näinud neid.

Enamus viinamarjaistandused kasvatavad siin marju veini tegemiseks, aga meie marjad leiavad koha supermarketite riiulitel ja on mõeldud lihtsalt söömiseks.

Üritasime täna leida vihmakeepe, et ei peaks vihmaga töötades läbi ligunema. Käisime kõik poed Dunsborough’s läbi, aga kuskil ei ole. Ühes spordipoes mingid olid, aga neil polnud kapuutsi ja maksid 60$. Meile öeldi, et neid ei müüda kuna siin ei ole ette nähtud, et vihma sajab. Eile läksime tööle prügikotid seljas, kilekotid jalga ja pähe tõmmatud. Õnneks tundub, et pärast homme hommikut enam mõnda aega ei saja.

Lõpetuseks pilt meie ühest hosteli varjualusest: