Saabumine Singapuri

M: Lend Helsingist Singapuri kestis natuke üle 11 tunni, see tähendab 11 tundi kõrgusekartust ja ärevust aga õnneks aitas meil seda leevendada purk palderjani tablette :D. Siia jõudsime kohaliku aja järgi õhtul kella viie paiku.
Singapuri lennujaam on lihtsalt tohutu suur, see on mitmeid kordi võitnud maailma parima lennujaama tiitli.
Kui me lõpuks lennujaamast välja saime, siis oli ikka päris uskumatu mõelda, et kui kaugele me tulnud oleme. Üli soe (29 kraadi) ja väga, väga niiske õhk on pikkades pükstes põhjamaalastele esialgu päris raske.
Tulime metrooga oma hotelli juurde, mis asub kohas nimega Geylang, see on tegelikult Singapuri punaste laternate tänav, kuid paraku odavamad hostelid asuvad just siin. Peale sissekirjutamist läksime tutvuma kohaliku eluga.
Lisaks sellele, et tänavad on paksult rahvast täis, täidab kogu ümbrust mingi veider hais, mis meenutab mädanenud puuvilju ja gaasihaisu. Kõik sagivad koguaeg ringi ning müra on stabiilselt suur. Iga nurgapeal on mingi toidukoht, mis pakub kohalikku menüüd aga kõik on kuidagi väga räpane ja ei isuta miskipärast eriti sööma. Kohe kui oled oma jala pannud mingi toidukoha alale jookseb teenindaja tellimust võtma. Nad ei lase sul mõelda ja otsustada vaid passivad su kõrval senikaua, kuni tead mida tahad. Ning ei, nad ei räägi eriti inglise keeles, see on hiina ja inglise segu, mida on ülimalt raske mõista.
Leidsime meiegi lõpuks koha, kus meist enamvähem aru saadi ning hind mõistlik oli. Toit oli väga hea, kuid veidi liiga vürtsikas.
Jalutasime mööda öist Geylangi, suured pilvelõhkujad, mis öises valguses on ääretult lahedad, tunduvad kohati lausa ebareaalsed. Mõtlesime, et sellistesse kohtadesse tasub reisida, kus ise elada ei tahaks, paneb kodumaad rohkem hindama :).
Meie hotellist niipalju, et tuba on pisike aga hubane. Siiamaani veel pole prussakaid toas näinud, loodame et läheb õnneks. Meil on suur ja mõnus voodi, wifi ning isegi veekeedukann.
Homme sõidame siitkandist kaugemale ja loodame, et Singapur jätab parema mulje. Kuna kell on siin öösel 2 läbi ja meie jalutuskäik venis kuskile 6km kanti ning lennukis eriti und ei olnud, siis võib arvata, mis zombid me oleme.
M&R

Taimestik on siin lahe ja lopsakas, puutüvede seest kasvavad otse lehed.

Meie hostelitoas pole küll akent, aga meie toaukse juurest koridori aknast on selline vaade 😀